Onsdag

Patientbesöket gick inte bra alls. Jag vill inte titta på bandet alls, tyvärr är man ju tvungen.
Det blev inte alls som vi tänkt oss, det blev patientbyte typ 3 gånger innan vi tillslut fick träffa nån, som vi inte alls hann förbereda nånting inför. Kanske tog 10 minuter allt som allt, det skulle ha blivit en timme.

För övrigt så jag är grymt irriterad just nu.
Jag borde nästan gå på punch out så man får slå bort lite aggressioner.
För nu har det samlats på bra mycket känns det som.

Vill inte träna, förstår inte vad det är med mig.
Det kommer inte blir nåt av idag heller.
Men imorn kanske det blir body combat.
Förhoppningsvis.

Jag har nästintill bestämt mig för att åka hem denna helg.
Nästa helg är det nån sittning som jag är sugen på att gå på så därför passar jag på att va hemma denna helg då det inte är nåt speciellt som händer här.
Inte vad jag vet om iallafall.

Kommentarer
Postat av: Nicklas

Detdär patientbesöket lät ju inte så himla roligt =/ Får ni kolla på video på det efteråt? Helt ny värld för mig =)



Ja, stan är ju jätterolig =P För min del så är det inte så rolig, men du har förmodligen lite mer att göra på stan än mig =)

2009-03-11 @ 17:19:31
URL: http://oneeightytwo.blogg.se/
Postat av: Natta

Så det gick inte så bra för er heller? Ni är ju som sagt inte ensamma om det i alla fall! Om du vill stanna här i helgen går jag gärna ut med dig!

2009-03-11 @ 17:59:56
Postat av: Nicklas

Jobbigt med strul och sånt alltså. Blir det fler besök eller, jag är inte så insatt i sådant där =)



Ja, det är väl olika saker som man letar efter i en stad. Jag vet inte riktigt vad jag letar efter =P En mysig stad tror jag att jag föredrar. Affärer spelar inte så stor roll, bara de större kedjorna finns så klarar jag mig =) Umeå är så utspritt på något sätt. Intersport långt åt, ja, långt borta och sånt. Men så är det väl =) Hur är det annars då?

2009-03-11 @ 20:23:11
URL: http://oneeightytwo.blogg.se/
Postat av: Nicklas

ja, Ersboda är väldigt onödigt, tycker jag =) Men det ska väl finnas lite som drar folk dit också antar jag =) Jag kommer nog aldrig sätta min fot där i alla fall ;) Hittar inte dit ändå =)



okej verkar inte vara så bra känns det som =/ Aja, hoppas det blir mer än okej snart =) I helgen kommer mamma hit och tittar förbi lietgrann. vad har du själv för planer inför helgen? Åka hem?

2009-03-11 @ 20:52:02
URL: http://oneeightytwo.blogg.se/
Postat av: Frida

Hehe ja det är väl så. Haha jaså inte det ;) förstår dig, det är ett ganska trist ställe. Men men, om man vill ta sig dit ändå så kan man iaf åka med buss nr 8 från ÅC ;P



Mm jo man kan ju alltid hoppas på det ;) ah just det, så var det ja, hoppas ni får det trevligt =)

Jag vet inte om jag ska hem faktiskt. En kompis vill att vi ska gå ut i helgen och det hade ju varit kul liksom.. fast å andra sidan lär det bli fest nästa helg också. gaah det är svårt de hära ;P

2009-03-11 @ 21:12:57
URL: http://annafridakristina.blogg.se/
Postat av: Nicklas

Ja, det är väl de närmaste det =) Kanske får upp sakerna i helgen, men vet inte om jag vill lägga ut alla pengar =) Vi får se.

2009-03-12 @ 17:08:10
URL: http://oneeightytwo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0