Det trodde ni inte va?

Har helt plötsligt blivit på riktigt bra humör :) Kan funka hur bra som helst detta, I promise :)

Men då finns det ju alltid nånting annat som tar ner humöret, jävla skit. Kan man inte få vara helt glad för en stund ens? Skit.. Den här veckan blir jobbig :/

Nu tänkte jag ta mig nåt att äta. Jag slarvar nåt otroligt med maten, ofta glömmer jag bort att äta, iallafall är det så just nu. Är inne i en väldigt dålig period, är som less på allt som finns att äta. Vad tusan kan man äta för gott som kvällsfika? Ge mig förslag!

Jag är fan skitsnygg hehe.. woohioo

Skulle jag publicera mina inlägg utan att ändra massor medans jag skriver så skulle ingen förstå vad jag skriver, haha, det är rätt roligt egentligen. Kanske borde publicera ett helt oändrat inlägg så ni får se hur det brukar bli haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0