Nystart här

Jag tror bestämt att jag ska blogga här ett tag framöver. Gillar den här adressen bättre än den andra så det är därför jag bytt! Hah, nejdå, det är nog mest för att jag är extremt dåligt på alla koder och grejer för att designa bloggen och är så trött på den andra bloggens utseende som jag inte kan ändra. Här kan jag iallafall lägga in ny bakgrundsbild om jag vill eftersom länken till det redan finns här. Bloggdesign med alla koder har blivit extremt mycket svårare för mig nu sedan designa din blogg ändrat utseende totalt så jag hittar inte det jag behöver. Jaa ni, det finns inte mycket jag är bra på. Istället är jag här och där och gör lite av varje, fast inte särskilt bra kvalitet på det. Säger vi så då..

Jaja.

Tränat axlarna nu i eftermiddags, det var kul eftersom det gick så bra trots tröttheten.

Och så har jag shoppat lite grejjer till lägenheten idag, bland annat finfina gardiner. Ett par tunna svarta och ett par mörkturkosa. Vet ni, jag flyttar nog in redan den 21 januari ;) Blev så lycklig över beskedet så ni kan inte ana!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0